Casengo lanceert Affiliate Partnership Program

Webdevelopers die Casengo Affiliates worden, verdienen €100 per verkoop

28 JANUARI 2014, AMSTERDAM, NEDERLAND
Casengo, de cloud-applicatie waarmee bedrijven hun klanten optimale klantenservice aanbieden, introduceert een simpel maar krachtig Affiliate Partnership Program. Casengo Affiliates kunnen €100,- verdienen voor iedere nieuwe betalende klant.

Het programma kent heel wat voordelen voor webdevelopers en andere kandidaten:

1. Geen inschrijfgeld, geen verplichtingen;
  2. Een beloning van €100,- voor iedere nieuwe betalende Casengo-gebruiker;
  3. Het aanmelden van potentiële klanten en het activeren van hun account kost slechts een paar minuten tijd;
  4. De Affiliate behoudt het recht om extra services te verkopen zoals training, support en implementatie;
  5. De beloning geldt zolang een geactiveerde klant binnen 120 dagen betaalt.

Het idee voor het Affiliate Partnership Program ontstond gaandeweg, zegt oprichter Floris van der Veen. “Veel webdevelopers raden hun klanten Casengo aan als de meest betaalbare en gebruiksvriendelijke klantenservice-applicatie. We kunnen hen eindelijk belonen voor hun vertrouwen in Casengo.”

Er zijn geen beperkingen of verplichtingen verbonden aan het programma. “Het biedt webdevelopers wereldwijd de kans meer omzet te genereren,” zegt Floris. Om een Casengo Affiliate te worden, hoeft een webdeveloper slechts een inschrijfformulier in te vullen. “Dat is alles. Meer blije klanten!”

Casengo is een van de snelstgroeiende klantenservicesoftwarebedrijven ter wereld. Momenteel maken ruim 14.000 webshops en andere kleine bedrijven gebruik van de applicatie om service te verlenen via e-mail, live chat, Facebook en Twitter. Schrijf je in om een Affiliate te worden, of leer meer over onze applicatie op casengo.nl.

"Veel webdevelopers raden hun klanten Casengo aan als de meest betaalbare en gebruiksvriendelijke klantenservice-applicatie. We kunnen hen eindelijk belonen voor hun vertrouwen in ons product." Floris van der Veen, oprichter & Chief Happy Customers @Casengo